Rowerowy szał - ROMANTYCZNE LOTNISKO

Kochani dziękuje za lajki na facebooku :)
Milo mi również poinformować, że portal WAWALOVE (klik) skorzystał z moich zdjęć z Nocy Lampionów i tak powstało fotostory, które możecie obejrzeć TUTAJ !

Dziś, tak jak obiecałam ostatnio, mam dla Was przygotowane miejsce bardziej romantyczne, ale też nietypowe. Na pewno wielokrotnie zastanawialiście się jak by tu zaskoczyć Waszą sympatię, zabrać ją do miejsca, które nie jest tak popularne, oklepane i przede wszystkim nie jest przepełnione tłumem turystów. 

Jesli lubicie niecodzienne rozwiązania i pomysły, a banalność lubicie zamieniać w coś niesamowitego
- zaprazam Was na LOTNISKO BEMOWO


Jak już wspominałam, na Bemowie mieszkałam prawie 4 lata, a wracając wieczorami z uczelni miałam to szczęście, że często udawało mi się trafić na zachód słońca nad lotniskiem. 

Dlaczego to miejsce jest tak niesamowite?
Wyobraźcie sobie niebo w odcieniach różu i złota, pełne słońce i przecinające je szybowce. Dla mnie jest to widok zapierający dech w piersi. Jest to jedyne miejsce w Warszawie, gdzie do tej pory widziałam tak piękny zachód słońca.
Mam nadzieje, że moje zdjęcia Was do tego przekonają :)

Niestety nie da się wejśc na teren samego lotniska, ale jest mnóstwo miejsca przed bramkami, gdzie możecie zabrać kocyk, winko i podziwiać zachód ze swoją sympatią. 

A jeśli lubicie podniebne przygody możecie zafundować sobie lot szybowcem :):)
Taka przyjemność kosztuje od 160zł. (klik)

 Na lotnisko wybrałysmy się po zwiedzaniu FORTU BEMA (post), lotnisko znajduje się na przeciwko Cinema City Bemowo, dlatego możecie zobaczyć te miejsca w ciągu jednej wycieczki ! Dotarłysmy się tam rowerowo - VETURILO (klik) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz